Pretraži ovaj blog

utorak, 1. prosinca 2015.

Recenzija - Cien SOS koncentrat za ruke

Nakon što sam na blogu poznate i meni jako drage blogerice Dear skin pročitala ovaj post o njezi ruku i noktiju, odmah sam pohitala u Lidl po Cien SOS koncentrat za njegu ruku. Nisam se razočarala i već nakon prvog mazanja ova krema me oduševila, a trenutno trošim treću tubu :)


Krema je guste teksture, podsjeća na mast, ali kad je nanesete na kožu brzo se upije i ne ostavlja masan trag (naravno ako se ne pretjera s količinom). Budući da se radi o koncentratu, kao što je i navedeno na pakiranju, potrebno je nanijeti malu količinu. Na tubi piše da je namijenjena za 200 nanošenja, ali to nisam brojala :) Malo ju je teže istisnuti iz tube pa na prvi pogled može izgledati kao masna ljepljiva masa koju nikada nećete moći razmazati no u dodiru s kožom brzo se otopi i lako razmazuje.


Ova krema vas sigurno neće oduševiti svojim mirisom jer mirisa gotovo da i nema što meni osobno ne smeta, a ako volite mirišljave kremice ovu slobodno preskočite. Ovdje vrijedi ona: Nit' smrdi nit' miriše, ali u doslovnom smislu :)
Ja bih vam svakako preporučila da je isprobate, pogotovo sada preko zime kada je našoj koži potrebna malo jača njega :)

Sastojci: Aqua, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Phenoxyethanol, Palmitic Acid, Stearic Acid, Sodium Cetearyl Sulfate, Benzyl Alcohol
Gdje se može kupiti: samo u Lidlu
Cijena: 10 kn
Moja ocjena: 5

Nema komentara:

Objavi komentar